학교가 공동체를 하나로 모으는 방법, 떨어져 있는 동안에도
(뉴스 USA)– 공립학교를 위기에 처하게 할 상황을 고안하려고 노력했다면 2020년 봄에 일어난 일을 상상하는 것보다 더 잘할 수 없었을 것입니다. 그것은 너무 빨리 일어났다. 갑자기 학교는 여름 계획이나 추가 교육의 도움 없이, 멀리서 학생들을 가르치는 방법을 알아내야 했다. 고등학교는 두 배로 어려운 도전을 탐색: 순간에 가르치는 청소년의 균형뿐만 아니라 그들은 상승 불안 가운데 미래에 대한 궤도에 남아 보장하면서, 스트레스, 우울증. 전문가들은 전염병이 세대 COVID에 심각한 영향을 미칠 것이라고 경고하고 초기 데이터는 그들이 옳을 수 있음을 시사한다. 전염병이 강타한 이후, 저렴한 대학 등록을 지원하는 재정 지원 양식을 작성한 노인수가 200만 명 이상 감소했습니다. 가장 큰 감소는 가장 많은 도움이 필요한 학생들, 즉 유색인종 학생들과 저소득층 학생들의 도움을 필요로 하는 학생들로부터 나왔습니다. 이 황량한 배경에도 불구하고 일부 고등학교는 빛을 발했습니다. 대학 성공 상은 25 개 주에서 학생 대학 등록 및 성공을 지원하는 고등학교를 식별합니다. 올해 그레이트 스쿨은 이 수상 학교 중 가장 뛰어난 학교에 연락하여 전염병 교육을 어떻게 탐색했는지에 대해 알아보세요. 그들은 그 순간을 만났을 뿐만 아니라, 가을에 학교가 돌아온 후에도 영원히 지속되도록 하는 설루션을 고안했습니다. 그들이 발견한 내용입니다: 그들이 있는 곳에 가족을 만나다. 건물이 폐쇄되면서 학교는 매력적인 가족에 대한 창의력을 발휘해야 했습니다. 예를 들어 엘 파소의 발레 베르데 초등학교는 매월 학부모 포럼을 온라인으로 가져와 가족 참여에 대한 장벽을 제거하면 어떤 일이 일어나는지 발견했습니다. 첫 번째 모임에서는 50명의 부모가 아닌 300명 이상이 나타나 시스템을 추락시켰습니다. "[W] e는 사람들이 저녁을 만들고, 세탁을 하고, 듣고 질문을 하는 것을 봅습니다. 그들은 삶의 책임을 돌보고 있다"라고 최근 은퇴한 폴 코비 교장은 말한다. 버튼 클릭한 후 수백 명의 멀티태스킹 학부모가 보육을 찾거나 일찍 퇴근하거나 대중교통을 이용하지 않고도 학교 활동에 참여할 수 있는 기회가 주어졌습니다. 그들이 있는 동창들을 만날 수 있습니다. 플로리다의 메이터 공연 예술 아카데미는 항상 자신의 경험을 공유하기 위해 학교를 방문하는 동창을 초대했다, 하지만 학교가 온라인으로 되면, 그들은 전국 동창에 액세스 할 수 있다는 것을 발견했다. "우리는 동창들과 많은 프레젠테이션을 하고 있습니다... 보스턴에, 또는... 샌프란시스코, "대학 상담 리드 실 비니 마초 말한다. 학교는 화상 회의의 힘을 활용하여 동창 커뮤니티에 참여하여 대학 및 진로 수업을 공유하고 학생들을 멘토링 했습니다. 그들이 있는 곳에서 십 대를 만나는 것. 학교가 가상으로 나오자 스콧 프랭크 교사는 십 대들의 언어를 구사할 수 있는 기회로 받아들였습니다. 그는 텍사스 주 브라운스빌에 있는 IDEA 프런티어 칼리지 프렙에서 자신의 역사 수업에서 핵심 주제에 대한 온라인 동영상을 제작했습니다. 프랭크의 YouTube 채널은 학생들이 공부하거나 숙제를 하는 동안 참조할 수 있는 상록 은행이 되었습니다. 그의 생물학 대응은 TikTok에 짧은 동영상을 만들어 시청 한 학생들에게 보너스 포인트를 수여했다. 이 교사들에게 소셜 미디어의 언어는 기꺼이 받아들인 친구 요청이 되었습니다. 더 많은 모범 사례를 탐구하고 2021 대학 성공 어워드 수상자의 전체 목록을 보려면 www.greatschools.org/gk/csa-winners/방문하십시오. 캐럴 로이드는 그레이트 스쿨의 부사장, 편집 이사입니다.
영문판:
How Schools Brought Community Together, Even While Apart
(NewsUSA)
– Had you tried to devise a situation that would bring our public schools to the brink, you couldn’t have done better than imagining what happened in the spring of 2020. It happened so fast. Suddenly schools had to figure out how to teach students from afar, without the aid of summer planning or extra training.High schools navigated a doubly difficult challenge: balancing teaching teens in the moment while also ensuring they remained on track for the future amid rising anxiety, stress, and depression.Experts warned that the pandemic would have a dire impact on generation COVID and early data suggests they may be right. Since the pandemic struck, more than a quarter-million fewer seniors completed financial aid forms that support affordable college enrollment. The greatest declines came from the students who likely need aid the most — students of color and students from low-income backgrounds.Even against this bleak backdrop, some high schools managed to shine. The College Success Award identifies high schools that support student college enrollment and success in 25 states.This year GreatSchools reached out to the most exceptional of these winning schools to learn about how they had navigated pandemic education. Not only did they meet the moment head on, but they devised solutions that worked so well they made them permanent even after schools returned in the fall. Here’s what they discovered:Meeting families where they are. With buildings closed, schools had to get creative about engaging families. El Paso’s Valle Verde Early College High School, for example, took its monthly parent forums online and discovered what happens when you remove barriers to family engagement. At the first meeting, instead of 50 parents, over 300 showed up and crashed the system. "[W] e see people making dinner, doing laundry, but listening and asking questions. They’re taking care of life responsibilities, " says recently-retired Principal Paul Covey. With the simple click of a button, hundreds of multitasking parents were given the opportunity to participate in school activities without having to find childcare, leave work early, or take public transportation.Meeting alumni where they are. Florida’s Mater Performing Arts Academy had always invited alumni to visit the school to share their experiences, but once school was online, they discovered that they could access alumni all over the country. "We’re doing a lot of presentations with our alumni who… are in Boston, or in… San Francisco, " says college counseling lead Silvino Macho. By leveraging the power of video conferencing, the school engaged its alumni community to share their college and career lessons and mentor students.Meeting teens where they are. As schools went virtual, teacher Scott Frank took it as a chance to speak teens’ language.He created online videos of core topics in his history classes at IDEA Frontier College Prep in Brownsville, TX. Frank’s YouTube channel became an evergreen bank students could reference while studying or doing homework. His biology counterpart made short videos on TikTok and awarded bonus points to students that watched.For these teachers, the language of social media became a friend request they gladly accepted.To explore more best practices and see the complete list of 2021 College Success Award-winners, visit www.greatschools.org/gk/csa-winners/. Carol Lloyd is the vice president, editorial director at GreatSchools.